SOMMARTIDER HEJ HEJ
Publicerat den

Dagarna bara springer iväg och i skrivande stund inser jag hur lite det är kvar av sommarlovet, hur kort tid det är kvar tills jag ska möta framtiden och nya utmaningar och överraskningar. Jag lever livet och tillbringar största delen av mitt sommarlov i stallet, där jag har duktiga, glada, engagerade och väldigt bra människor omkring mig. Njuter för fullt av det och försöker ta tillvara på vad dessa lärorika stunder har att erbjuda! 
 
Jag kämpar på och försöker trotsa en grym träningsvärk, efter en rolig lektion häromdagen och ny träningsvärk lär vänta kommande två dagar efter en grym DVD från iForm, sjukt bra träning och det känns så skönt i kroppen efteråt! Sen så tror jag nog att alla har tid med 20 minuter effektiv träning, för effektivt är bara förnamnet på vad det är kan jag lova! 
 
Hoppas ni njuter av sommaren och tar tillvara på alla underbara stunder, lev i nuet och var glad för det du har!
Bjuder på en gammal bild, blondie!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?