Onsdag
Publicerat den

Jag lever, faktiskt. Även om ni inte trodde det. Märks så himla tydligt på statistiken att jag inte bloggar särskilt aktivt just nu, men jag har faktiskt inte haft en sekund till bloggen på sistone. Just nu sitter jag och försöker förbereda mig för ett kemi-prov och en muntlig presentation om en bok jag läst. Jag har också designat min egna hudkräm på ACO, som jag kan få möjlighet att få hemskickad, hoppas nu. Ha en trevlig onsdag mina vänner!



Lisa

Tack Julia! Så glad jag blir när du säger så! :) Tack söta du, de värmer verkligen! :)

Så roligt och höra att du designade din egen hudkräm! Håller tummarna för att du vinner! Du får gärna dela länken, även om det ger andra chansen att vinna också ;) haha! :) Men jag hejar på dig ändå! :)

Allt är bra här med oss alla tre, hoppas allt är bra med dig :)
Kram!



URL: http://www.lisabengtssons.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?