The botten is nådd
Publicerat den

The botten is nådd är väl ett uttryck som passar mitt liv ganska så bra för tillfället. Jag har varit sjuk sedan i tisdags förra veckan, men är äntligen nästintill frisk, så nu ska jag sätta tänderna i allt jag har att plugga på och som jag har att ta igen. Ikväll har jag fått plåga mig med två delkapitel matte och så har jag hunnit med att skriva lite biologi också, men nu är det dags att sova och få några timmars sömn innan väckarklockan ringer. Bara att bita ihop och ladda upp för minst ett prov/ test varje vecka nu fram tills jullovet, vilket ska bli det skönaste på hela hösten, bara 3 veckor kvar i skolan, men det var ju åtta veckor nyss? Herregud vad snabbt tiden går!
Min söta hund får stå för dagens bild | Canon EOS 1100D + Canon EF-S 18-55mm | Foto: Jag
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?