JAG LEVER FAKTISKT
Publicerat den

Jag lever faktiskt, men det är knappt. Skojar bara med er, men allvarligt, livet är väldigt hårt för tillfället. Det enda som gäller efter skolan är plugg, stallet och jobb när det är dags, that's life! Ikväll kom pappa hem med min helt nya dator och jag kan inget annat än älska den, med fungerande licens av Word och ett riktigt virusskydd, hur bra är inte det? Några timmars skrivande för hand räddade, haha!
 
Har försökt skriva en hypotes inför laborationen imorgon men har bara kommit en bit, fattar inte riktigt hur jag ska skriva den så inte så lätt. Mikaela får gå igenom det ordentligt med oss helt enkelt! Annars rullar de på bra, vi har världens bästa schema och endast sex ämnen så det är underbart, dock är inte allt plugg lika underbart!
 
Sitter för tillfället och skriver ifrån nya datorn, så har tyvärr inga bilder på denna än. Kommer så småningom!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?