NIONDE SEPTEMBER
Publicerat den

Nionde september är här och med det börjar även hösten krypa sig på så smått. Varma filtar, te, varm choklad, stickade tröjor och koftor, höstfärger och mycket mer. Jo, detta är allt en av de bättre årstiderna. Med detta kommer också mer pluggande, mer prov och mer läxor, vilket inte är det roligaste. För tillfället kämpar jag med den där jobbiga matematiken som jag är lite fundersam över hur det kommer gå, men det ska vi nog klara av det med, eller vad säger ni na-människor runt om i Sverige?
 
Måste förresten säga att jag gillar den nya blogg.se-appen starkt! Modernare design, mer funktioner och ja, en förbättring helt enkelt! Så den kommer nog användas flitigare än förut kan jag nog lova er.
 
Strax står maten på bordet och jag ska gå och byta om och fara till hästen för ett förhoppningsvis roligt och framgångsrikt träningspass, sen kan jag slänga mig ner i sängen och mysa framför Idol, eller operación triumfno (något sånt) som det heter en español. Nu ska jag inte ta upp mer av er ynka fria tid, utan nu ska jag till hästen min. Glöm inte att kika in HÄR om ni vill.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?