2014-02-16
Publicerat den

Som ni kanske har märkt, så har jag tyvärr inte varit särskilt aktiv här på bloggen. Anledningen är att motivationen och tiden ej funnits där, men nu tar jag nya tag. Som ni kanske har märkt, så gav jag även bloggen lite nytt liv genom en sprudlande och färgstarkare design, som jag tycker är lite häftig om jag ska vara ärlig. Det är inte jag som gjort designen. 
 
Tiden har verkligen sprungit iväg, och vi är nu framme vid sportlov. Framför mig har jag alltså en ledig vecka, vilket ska bli så himla skönt. Jag ska spendera mina lediga timmar på hästryggen, jobbet och träffa min fina vän. Ska även vara så aktiv jag kan och träna på lite nu, behöver verkligen komma igång nu känner jag. Igår var jag, pappa och min lillasyster och åkte skridskor, "spelade" även lite hockey och idag blev det ett lite tuffare pass på hästryggen igen, efter cirka en månads vila. 
Canon EOS 1100D + Canon EF-S 18-55mm | Foto: Ellinor
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?