Who Am I?
Publicerat den

Hakar på min syster och gör detta, så trevlig läsning!
 
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, det har jag inte.
2. Har du en hund? 2 stycken
3. Sover du helst själv eller med någon? Skulle vara mysigt att somna med någon, men det beror på..
4. Tror du på spöken? Faktiskt lite, tycker det här med andliga energier är häftigt!

Om dig:

1. Namn? Julia heter jag!
2. Skostorlek? 41/42
3. Vart bor du? I en liten stad vid namn Oskarshamn.
4. Hur många barn vill du ha? 2-3 stycken tror jag.
5. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär den!
6. Har du ätit sushi? Nej, och tänker heller inte göra det.
7. Humör? Glad och laddad för ett träningspass!

Vem:

1. Vem älskar du? Min familj, människor som gör mig glad och som bryr sig om mig.
2. Vem är den bästa artisten/gruppen? Alltid lika svår fråga, men just nu skulle jag säga Tyler Ward.
3. Vem pratade du senast i telefon med? Min morfar!
4. Vem vill du prata med? Vet inte just nu!
5. Vem sov du senast med? Tilda, när jag sov hos henne. 
6. Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, och kommer aldrig göra, men typ mamma och min bästa vän. 

Känslor:

1. Saknar du någon just nu? Ja lite faktiskt..
2. Är du glad? Väldigt, det rullar på!
3. Är du fundersam? Jag funderar och tänker alltid, kanske lite för mycket ibland..
4. Är dina föräldrar gifta? Ja, det är dem.
5. När grät du senast? Kommer faktiskt inte ihåg.. 

Kan du:

1. Kan du röra på öronen? Nej, kommer aldrig kunna!
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej, mission impossible! 
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Njaa, nej det kan jag inte! 
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jajamän!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det blir nog tufft!
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja!
7. Kan dina vänner lita på dig? Det kan dem!
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Kanske, men det är inte aktuellt iallafall.
9. Kan du låta bli att spendera pengar
i en affär om du har pengar? Faktiskt ja!
 
Canon EOS 1100D + Tamron 18-200mm | Foto: Ellinor | Redigering: Jag
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?