2014
Publicerat den

Gott nytt år på er! Ursäkta mig för att uppdateringen har varit så dålig, men jag har helt enkelt inte tänkt på bloggen, trots att det är lov, men men.. Ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan! 
 
Jag tänkte skriva lite mer om träning också, för det är ju trots allt vad jag ska satsa på nu och verkligen komma igång med.. Det är dags för mig nu att komma dit jag vill med min träning, så jag kan få bättre förutsättningar för att lyckas med det jag brinner för också, nämligen hästarna. Tränade idag och märkte att bålstabilitet + lårmuskler måste byggas. och det på direkten! Det för att jag verkligen vill lyckas, vill till toppen! 
 
Så, nu kör vi! Dags att bygga bålstabilitet och lårmuskler, men även vaderna behöver en omgång! Jag ska lyckas, 2014 ska bli mitt år, punkt. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?