2014-03-14
Publicerat den

Tyvärr har bloggen blivit lidande, men har helt enkelt inte haft tiden eller motivationen att blogga senaste veckan. Veckan har rullat på och började som sagt med två dagar i huvudstaden med mamma, mormor och lillasyster, vilket var både skönt och jobbigt. Får ju tyvärr sådan fruktansvärd hemsk värk i nacke, skuldror och ryggen. En kofta och en blus, samt ett glitterskal till mobilen var vad som fick följa med hem. Eftersom det finns så många butiker av t.ex. H&M, så blir det ju lite samma utbud i alla butiker, vilket gör att det inte följde med så mycket hem.
 
Min fredag har varit lugn faktiskt! Slutade skolan vid tjugo över ett och tog det lugnt ett tag i soffan innan jag åkte till stallet. Red inte idag, då jag har fått riktigt ont i halsen och kände inte för att anstränga mig för mycket. Istället blev det mys i stallet och lite friseringen för damen, vilket hon inte sa nej till. Vem klagar när man slipper arbeta liksom? Nu ikväll har jag bara kollat på Let's Dance och ätit godis, skärpning Julia! Tycker för övrigt det är sjukt hur bra Benjamin är, och det är bara vecka 3?! Tror seriöst att han vinner allting, heja Benjamin!
 
Canon EOS 1100D + Canon EF-S 18-55mm | Foto & Redigering: Jag
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?