Fredag,
Publicerat den

Godkväll på er alla människor där ute! Hoppas ni haft en bra fredag, själv har jag haft en skön fredag. Slutade som jag kanske nämnt tidigare redan vid 10.40, vilket var otroligt skönt och välbehövligt. Gick en kort promenad med hundarna och mamma innan lunchen och begav mig till stallet sen. Tränade även ett stationspass på stationen med familjen och en instruktör, riktigt jobbigt men samtidigt skönt innan fredagsmyset haha!
 
Imorgon är det städdag i stallet som gäller, ska bli skönt att få bort sånt som bara "skräpar". Har hand om ytterligare en häst också, så blir full rulle imorgon. På eftermiddagen blir det nog en ridtur med världens bästa Tilda. Hon har ju två hästar, så då rider vi ut på varsin, ska bli riktigt mysigt! Går inte att vara utan min absolut finaste vän längre ♥
 Canon EOS 1100D + Canon EF-S 18-55mm | Foto: Ellinor | Redigering: Jag






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?