The weekend
Publicerat den

Denna helg är nog en helg som hör till en av bättre helgerna man kan ha faktiskt. I lördags gick jag upp hyfsat tidigt och begav mig till stallet. Hann dock inte rida, då Tilda och jag bestämde oss för att kolla på internmatchen i Blue Front Support, mellan BK Bulten och Löjans HC, vilken slutade med storseger för Bulten! Följde med Tilda hem sen efter matchen och åt där och kollade på mello. Vi har alltid lika roligt, och alltid lika mycket att prata om, och alltid lika mycket skratt. För jag har världens bästa vän, finns ingen bättre, hon får mig att må så bra ♥
 
Igår kom postkodmiljonären till stan så vi trotsade det iskalla och hemska vädret och åkte in till stan och vi lärde oss ju trots allt hur man gör en tv-inspelning, haha. Men sen frös vi så mycket så vi gick till friskvårdshuset och fikade och väntade på skjuts hem. Satt nog, bokstavligen talat, en timme under täcket i soffan och frös efter sen, men helt klart värt det när man får umgås med henne!
 
Med andra ord har jag haft en underbart bra helg, i stallet och med min absolut bästa vän! Denna dag har, som tur är, gått fort och imorgon blir det sista hockeymatchen för säsongen med min lilla hockeynörd! 
 


 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?