Ullared
Publicerat den

Godkväll på er! Vi har haft det riktigt bra i Ullared och vi gick igenom hela varuhuset på två timmar, slå det om ni kan! Jag kan faktiskt vara ärlig och säga att jag har INTE (tro det eller ej..) köpt något onödigt, vilket jag brukar vara mer eller mindre expert på. Är riktigt nöjd med inköpen och fick bl.a. med mig två vårjackor hem, en till stallet då. Ångrar faktiskt ingenting av vad jag köpte och nu sitter jag däckad i sängen med värkande ben och är stel som en pinne i nacke och skuldror, vilket numera är min vardag..
 
Imorgon är det studiedag, vilket inte innebär sovmorgon för mig. Kl. 7 går bilen mot Stockholm och vi stannar där tills tisdag. Jag har inte planerat att shoppa särskilt mycket, mer än lite kläder till mig då, som det inte blev särskilt mycket av idag och jag tänkte faktiskt vara lite duktig att spara lite pengar iallafall.
 
Bjuder på en sån bild. | Canon EOS 1100D + Canon EF-S 18-55mm | Foto: Ellinor | Redigering: Jag
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?